Oud papieractie Rheden

Een belangrijke inkomstenbron voor het Rhedens Fanfare Corps is oud papier.

Op elke eerste dinsdag van de maand halen onze eigen leden en vrijwilligers (ouders, familie en muziekvrienden) het oud papier op in onze wijk in Rheden.

Door deze steun kan het Rhedens Fanfare Corps blijven voortbestaan. En alle steun is welkom!

Kijk op de afvalwijzer van de Gemeente Rheden of wij ook bij u het papier ophalen, of dat een van de andere verenigingen uit Rheden dat doet.

Aankomende ophaaldagen oud papier

• 5 maart
  • 2 april
  • 7 mei
  • 4 juni

Tips voor uw oud papier

Help onze vrijwilligers!

1. Maak gebruik van een container. Past uw papier er niet meer in. Kijk dan of er wat in de container van uw buren past. Als u het klein maakt, past er overal altijd wel iets in.
  2. Heeft u geen andere mogelijkheid, stop uw papier dan in een goede stevige doos. Denk er dan aan dat onze vrijwilligers deze boven zich uit moeten tillen; maak de doos niet te zwaar!
  3. U kunt ook uw dozen allemaal platmaken. Bind de dozen aan elkaar vast door middel van een touw.
  4. Probeer de containers van u en uw buren bij elkaar te zetten. Het is een kleine moeite, maar een groot gebaar voor onze vrijwilligers.

Logo Droomhuis
Logo Edwin van Lith