bloemenactie

Het voorjaar komt eraan en het wordt weer tijd om de tuin of het balkon op te fleuren met bloemen.

Het Rhedens Fanfare Corps gaat weer van start met onze bloemenactie.

Door het kopen van onze bloemen steunt u het RFC en kunnen wij het Dorp Rheden ook de komende jaren laten genieten van ons op evenenten zoals bij Koningsdag, lampionnenoptocht, Lammetjesdag, de 4 mei Herdenking op Rozenbos, de avondvierdaagse, Bonteschaapfestival en natuurlijk de concerten in de Dorpskerk.

Wat bieden wij;

• Een keuze uit een selectie van mooie volle planten (potmaat 12 cm) voorbeelden ziet u aan beide kanten van dit formulier;
  • Bezorging aan huis op zaterdag 4 mei tussen 09.00 uur en 14.00 uur;
  • De mogelijkheid om de bloemen zelf af te halen tussen 09.00 uur en 15.00 uur bij ons clubgebouw, Mauritiusstraat 58 in Rheden.

Interesse?

Via het bestelformulier kunt u uw bloemen bestellen. Er zijn verschillende kleuren en soorten bloemen. Ook heeft u de mogelijkheid om potgrond te bestellen.

Het bestelformulier in het document hiernaast geeft alle opties weer. U heeft de mogelijkheid deze te downloaden door op de zwarte pijl te klikken in de rechter bovenhoek van het document.

Het ingevulde bestelformulier kunt u geprint inleveren bij de genoemde adressen in Rheden.

Logo Droomhuis
Logo Edwin van Lith